Snippets of Life



It's a little crazy to think that in 4 days we'll be in Hawai! 
I'm SO excited, you can't imagine
I know that living in Arizona, feels like being on vacation 9 months out of the year with that beautiful, perfect weather that allows us to hang out by the pool or outside pretty much every single day BUT we don't have beaches! 

 I have been getting ready slowly but surely by going to the gym more and more. 
We also have started waking up way earlier than usual. 
Like 5am early
And going on power walks around the neighborhood. 
As much as i complain about waking up at the crack of dawn, I find the sunrise breathtaking every single morning. 
It's always been my favorite moment of the day.  

have you been to Maui? Any recommendations?!  

Here are a few snippets of last week/weekend  <3 



C'est fou de se dire que dans 4 jours, nous serons enfin a Hawai! 
J'ai tellement hâte, vous n'imaginez pas! 
Je sais que, vivant en Arizona, on est quasi en vacances toute l’année. 
Avec ce temps magnifique qui nous permet toute sorte d’activités d’extérieures ou encore de passer du temps a la piscine, 9 mois par an.  

Je me suis doucement préparée a mon voyage, et a l’été en général en allant a la gym beaucoup régulièrement
Nous avons aussi commence a nous lever plus tôt
Genre réveil a 5 heure du matin
Et a faire des marches rapides/run dans le quartier
Evidemment, j'adore me plaindre et clamer que c'est pénible de se réveiller si tôt, autant que je trouve ces levé de soleil a couper le souffle. Absolument chaque matin
Ça a toujours été mon moment préféré de la journée. 

Maui, vous avez été? Vous avez des recommendations?! 

Voici quelques petits moments de la semaine/week-end dernier(e)  <3 

  
Instagram : @CanSoupLover 















Enregistrer un commentaire

My Instagram

Copyright © Can Soup Lover - Blog Lifestyle Belge . Designed by Rom OddThemes