Adele's Family!



Adèle's Family
67, rue d'Argout
75002 Paris
01 71 24 60 66


If by any chance you're in Paris and want to find a cosy and homey place to brunch during the week-end go to Adele's Family, and take me with you!
I've discover the little yellow house since a while now, and i go everytime i can. 
It's always a pleasure to see the friendly faces of the staff, eating great fresh bagels, hot dogs (and OH don't even get me started with her home-made cheescakes) and just relax. 
Give it a try, you won't regret it! 

Si par hasard vous êtes à Paris et que vous êtes à la recherche d'un endroit sympa et cosy où aller bruncher le week-end, foncez chez Adele's Family, et surtout, emmenez moi avec vous! 
J'ai découvert la petite maison jaune il y a pas mal de temps maintenant et j'y vais à chaque fois que j'en ai l'occasion. 
C'est toujours un plaisir de discuter avec Adèle, de déguster des bagels et des hot-dogs tout frais et délicieux (et surtout ne me lancez même pas sur le sujet des cheesecake maison!!) servi par des gens souriants et de pouvoir se relaxer dans un cadre adorable. 
Essayez, vous verrez! 

















4 commentaires :

  1. The inside looks cosy!
    I Love the look of it from outside!!

    ❤Not Just My Allegories❤

    RépondreSupprimer
  2. You always make me want to visit Paris again! I want to go here, too!

    RépondreSupprimer
  3. L'endroit à l'air adorable!! Dès que je suis de passage à Paris, je tente.

    RépondreSupprimer

My Instagram

Copyright © Can Soup Lover - Blog Lifestyle Belge . Designed by Rom OddThemes