Week-end à Bruxelles, again



Hey guys, 

Today, right after work, i'm leaving for Brussels for 4 days! 
This long week-end will be full of family, full of friends, full of laughs and food and play and full of Lily of the Valley! I can't wait. 
Let's hope the sun will shine  :) 

Have a GREAT one! 


Ps: Oh! And don't the forget the Giveaway! You have until tomorrow to enter. 


Hello mes lapins, 

Aujourd'hui, direct après le bureau, je rentre à Bruxelles pour 4 jours! 
Je sais déjà que ce long week-end sera plein de rires, de bo (maman oblige!), de jeux, de ma famille, de vieux amis et aussi plein de Muguet (J'adore le muguet!). 
Je suis impatiente! 
Espérons que le soleil soit de la partie  :)  

Bon week-end! 
Zoubi 

Ps: N'oubliez pas le concours, il ne reste que demain pour participer! 













Enregistrer un commentaire

My Instagram

Copyright © Can Soup Lover - Blog Lifestyle Belge . Designed by Rom OddThemes