Une journée au hasard

A day in the life... (Unemployed period) 

7h - 7 AM 


                Un peu de sport - A little morning run 


9h- 9AM 
Pause café - Coffee time 





11h - 11AM 

Petites courses + balade - Running some errands + a nice walk 











13h - 1 PM 
Pause dej' - Lunch time



14h - 2PM 

Etudes : Formation de coach de vie - Studying : Life Coach training





16h30-4:30PM 


Blogging + Social media + lèche vitrine virtuel 






Mon Ipod de 2005 n'est visiblement pas réglé à la bonne heure^^
My 2005 Ipod is clearly not set on the right time


18h30 - 6:30PM 


Préparation du dîner - Cooking dinner 




20h30 - 8:30PM 


L'heure du bain - Bath time









21h30 - 9:30PM 


Netflix time
On est accro à The Fall en ce moment! 
We are really into The Fall right now! 




23h - 11PM 

Au dodo - Bed time 



Autant que j'apprécie cette période calme, où j'ai tout le loisir de faire ce qu'il me plaît, j'ai vraiment besoin de trouver un emploi... 
And as much as i enjoy this lazy and fun time, i do really need a job! 

Et vous, elles ressemblent à quoi vos journées? Je suis curieuse de savoir! 
How are your days? I'm really curious to know! 



Enregistrer un commentaire

My Instagram

Copyright © Can Soup Lover - Blog Lifestyle Belge . Designed by Rom OddThemes